24 sierpnia 2014

Mów do mnie tak.

Staram się nie przywiązywać, żeby później (znów) nie bolało. Ale jest w Tobie coś takiego co sprawia, że chcę, żebyś... został, blisko. Takie magiczne coś, co rozświetla dzień i rozpala jakąś wewnętrzną iskierkę ilekroć słyszę to magiczne Moja. Mogłam się zgodzić i jechać tam z Tobą. Bo łapię się na tym, że... mogłabym iść z Tobą na koniec świata. Z taką dziwną pewnością (w którą przecież nie wierzę), że nie zostawiłbyś mnie samej.

/ moja doba jest za krótka.

13 komentarzy :

  1. to uczucie jest cudowne.. ta świadomość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? To takie... magiczne?

      Usuń
    2. można powiedzieć, że magiczne, bo nawet nie wiem jak inaczej można to określić.

      Usuń
  2. Aż robi się ciepło na serduchu, prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba wkraczasz w etap... stabilizacji? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno się nie uśmiechnąć po przeczytaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech ten stan trwa jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja doba też jest za krótka.
    Łap chwilę, twórz najpiękniejsze wspomnienia :)
    >> mój blog <<

    OdpowiedzUsuń
  7. niech ten stan trwa jak najdłużej! :)

    OdpowiedzUsuń