30 grudnia 2016

Dzień dobry!

Ostatni raz w tym roku, choć tak naprawdę - na nadchodzący przyszły, chciałam Wam życzyć wszystkiego co najlepsze. Nie dlatego, że zmienia się data i nie dlatego, że to dobry czas, by "zacząć od nowa". Ten rok był dla mnie bardzo długi i ciężki, choć z drugiej strony przyniósł wiele zmian, także tych dobrych. Właśnie dzięki jego różnorodności i równej ilości pozycji w bilansie strat i zysków (nawet jeśli waga tych pozycji równa nie jest) nauczyłam się tego... że dobry moment nie nadchodzi jutro, w poniedziałek ani pierwszego stycznia. Dobry moment jest teraz, kiedy uderza w Ciebie z pewną siłą to, że chcesz coś zmienić. Życzę Wam więc, byście cieszyli się z małych rzeczy, postawili kropki w miejscach, w których do tej pory nadużywaliście przecieków i nie tyle weszli w nowy rok co szli przez życie w poczuciu szczęścia i spełnienia, mimo wszystkich złych i trudnych momentów. Mimo zakrętów, których nie ominięcie na drodze do szczęścia. Życzę Wam, byście każdą "porażkę" postrzegali jako lekcje, wyciągami z nich wnioski i wstawali silniejsi. Życzę Wam cudownego czasu spędzonego w gronie cudownych ludzi. Szczerych relacji i miłości, której nie da się opowiedzieć słowami, bo nie można opisać gestów i spojrzeń. Odnajdźcie w życiu miejsce, w którym czujecie się jak w domu. Znajdzie coś, co sprawia Wam przyjemność. Bądźcie szczęśliwi. Szczęśliwsi niż kiedykolwiek wcześniej. Nie tylko dziś, nie w nowym roku. W życiu.

A na tę ostatnią noc w roku życzę Wam, byście spędzili ją w taki sposób, jaki da Wam najwięcej uśmiechu. Dla jednych będzie to wielka impreza, dla innych kameralne wyjście, dla jeszcze innych spokojny wieczór z książką, filmem i osobą, która wiele znaczy. Nieważne co będziecie robić - bądźcie przy tym szczęśliwi. Zawsze. 

7 komentarzy :

  1. Piękne życzenia :) Sama chyba przestałam postrzegać ten dzień jako coś.... wow. Nie mam ciśnienia na mocne witanie nowego, bo dla mnie to tylko ciąg dalszy. Jak pisała cudowna pani Szymborska 'księga zdarzeń zawsze otwarta w połowie'.

    Kochana, ja Ci życzę, żeby ten kolejny rok przyniósł Ci dużo uśmiechu, radosnych chwil i to w otoczeniu ludzi których kochasz i których zwyczajnie lubisz. Często zapominamy o tym, że najprostsze rzeczy są najważniejsze i najpiękniejsze - Ty nie zapominaj :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wszystko napisałaś:) Nic dodać, nic ująć:)
    Mam nadzieję, że Ty również będziesz szczęśliwa zawsze, nie ważne co będziesz robić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Więc...mam nadzieję, że i ty pięknie weszłaś w nowy rok i że on naprawdę przyniesie dużo dobrych rzeczy, a ze złych tylko te, które da się łatwo przetrwać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownym uczuciem jest tak pięknie wejść w nowy rok i zacząć układać swoje życie na nowo. Każdy człowiek powinien robić wszystko, aby osiągnąć wewnętrzną zgodę, czyli najprościej mówiąc szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie swojego sylwestra spędziłam tylko z moim facetem i zaliczam tego sylwestra do nawet udanych :) mam nadzieję, że Twój też był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby nowy rok był niesamowity, Alien!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że Twój rok zaczął się wspaniale :-)

    OdpowiedzUsuń